一個已棄之人

黃暴小清新,女性主義者,文風囉嗦,最愛James Franco

I wish I had met you long time ago, so that I could be with you all the time. Didn't want to waste my love on anyone but you. But I'm glad that I met you just now. Because what I have come through, made me who I am. I'm grateful of every single moment that I'm with you.

我真希望老早以前就認識你,那麼我可以一直和你在一起。但我感到幸運是現在才遇到你,因為我走過的彎路使我成為了現在的我。而我,感恩於和你在一起的每一刻。

评论(4)

热度(14)